söndag 21 oktober 2007

resultaten efter träffen hos Aase i Fristad



Igår var jag på träff i Fristad hos en undrebar människa som jag lärt känna från från förra scrapträffen jag var på . Tack Aase för en underbar dag, så fantastiskt kul det var. Dessa träffar ger mig så mycket, glädje, ideer, att få låna andras saker. Och det är kul när jag kan få dela med mig av mina saker åxå. Så är det dökul att träffa likasinnade tjejer som bara har en sak i sina tankar (ja, nästan i alla fall...får väl plats med lite andra tankar med....) och det är scrapping. Och tack Aase för en super-duper-god soppa, du kan inte bara scrappa du kan laga mat åxå:) Tack!


Men som vanligt så får jag inte så mycket gjort på dessa träffar. Detta är dom två jag blev klar med, så hann jag börja lite på en tredje.

Jag tycker om dessa två LOer jag gjorde, men jag blir superglad om ni vill skriva och kommentera vad ni tycker. Gärna både lite ris och ros :)

9 kommentarer:

Anonym sa...

Fina :) Gillar "stämpeln" du har i vänstra nedre hörnet på den längst ner.

Unknown sa...

Jättefina! Gillar "frukost" särskilt, härliga färger :-)

Anonym sa...

Jag fastnade för de fina blomgrupperna på den första layouten. Detaljer fascinerar mig och jag tycker de små prickarna runt omkring gjorde allt;-)

Jenny sa...

Snyggt! Härligt att få åka på scrapträff! Det är ju såå kul!

Anonym sa...

jätte fina.. är så härligt att vi gör så olika.. inte nån blir den andra lik =)
ang fjärilarna.. nu blir det reklam.. *ler* hos "design by peterlina" köper man såna.. hihi.. hon har massor av kul utskuret man kan köpa.. gå in och fresta dej själv till ok priser..=) må som en prinsessa kram kram

Anonym sa...

Tack Lotta för underbara ord. Soppreceptet anländer under dagen... Nu går jag med rak rygg av stolthet till jobbet för din uppmuntran var precis vad jag behövde denna morgon. Kram AA
Underbara LO, vet vilekn kärlek som ligger bakom...

Anonym sa...

Vilka fina färger du har valt, spännande kombos. Var kul att hälsa på här!

Tack för att du delar med dig!

Anonym sa...

Tack för dina värmande kommentarer om mina Kort och Lo's!
Blir så glad!
Du gör också fina saker! kram

Anonym sa...

Hej, fick du receptet, den blev populär även här hemma. Ska snart lägga mig, hamnat i en tröttsvacka, men är snart på G igen. kram AA