lördag 15 september 2007

Jag kör traktor

Igår var Kristina och Marie här och vi satt och scrappade några timmar, jättekul hade vi. Jag får som vanligt inte så mycket gjort under träffarna, men denna hann jag klart med i alla fall. Jag scrappade om när jag och Tindra ÄNTILIGEN kom iväg själva till Borås djurpark. Vi hade en heldag där helt själva, utan lillasyster. Hon ville i sommras när vi var där åka på en traktor, men det var så många andra barn där då så hon fick inte. Men nu var det nästan inga barn där alls, så nu fick hon åka dom gröna traktorerna. Och det tyckte hon var jättespännande. Så här blev resultatet av den LOen.

Lämna gärna en kommentar när ni ändå är här.....snälla.

9 kommentarer:

fraise sa...

Supernice LO du fått ihop där!! Kramen/ catnap-fraise :-)

fraise sa...

Supernice LO du fått ihop där! Kramen/catnap-fraise :-)

Anonym sa...

Jag är hemma, ingen mässa för mig idag... Laddar för den i Karlstad istället! Jättefin LO! Tyckte allt va nice med den! Kanon!

Anonym sa...

Så himla snygg! Svart är så cool, måste använda det mer!

Sofie sa...

Jättefin!

Jag... sa...

Jamen ååh! Vilken fin! Låter härligt att får scrappa med några vänner! :-D

Anonym sa...

Snygg Lo.

Örnen sa...

Superläcker LO!!!!

tweedy sa...

Snygg LO! Gillar färgkombinationerna starkt!