torsdag 9 augusti 2007

Vilken lättnad......


Igår upptäckte mamma att Tuva hade en stor knöl/bula på ena sidan av huvudet......Hjälp, cancer....var min första tanke. Fast sen lugnade jag mig lite, den kändes på nåt sätt som om det var formen på huvudet.....om ni förstår vad jag menar. Men jag kunde inte släppa det, så imorse ringde jag Barn på Borås lasarett och dom ville att jag skulle komma in så dom fick titta och känna på den. Så vi fick en tid kl ett i dag, och som tur var så var det inget. Läkaren sa att barn kan ha lite olika former på huvudet när dom är så små. Oftast beror det på hur dom ligger och så.....Så det känns otroligt skönt, sen får man ju bara hoppas att dom har rätt. Så det inte visar sig sen att det var nåt farligt......Nä, så får jag väl inte tänka.....man ska väl kunna lita på läkarna.

Inga kommentarer: