tisdag 3 juli 2007

Vad snäll brevbäraren var idag då.......

I det lilla paketet låg mina första dies till min kommande gröna skönhet.....Cuttelbugen. Så kul, hoppas nu bara att Cuttelbugen finns inne på Magnolia, så jag kan börja stansa ut lite i helgen. Tjoho, vad kul!!
Vilken härlig dag....trots allt regn. Brevbäraren kom och knackade på dörren idag.....och i handen hande han ett jättestort paket och ett lite mindre. Det stora var från ScrapAddicted....vad glad jag blev. Så superläckra dom nya clearstampen var, ett helt 30x30 ark fulla med clearstamp.....mmmm....Så var det detta med gåvorna man skulle få med, jag blev faktiskt ganska nöjd. Det var ju mest papper och en del av dessa papper kanske jag inte hade gått och köpt själv.......men dom var helt ok. Det finns några som jag tror att jag aldrig kommer att använda, men antingen blir det RAK av dom, eller så får min lilla Tindra dom . Hon har börjat intressera sig av vad jag pysslar med, så då kan hon ju få ett mindre snyggt papper och klippa, klistra och stämpla bäst hon vill på dom. Blommorna jag fick var superläckra, gillar lila och gult. Fick åxå lite löv, ligger under blommorna så dom syns inte, men dom var helt ok åxå. Så ja, jag är nöjd med mina gåvor......hade ju räknat med att det inte skulle vara nyheterna direkt.

1 kommentar:

SasSa sa...

Wow jag förstår att du blev glad. Så många fina papper. Ja du fick nog nästan mer än jag fick.
Kram SasSa