söndag 24 juni 2007

Utmaning

Jag har blivit utmanad av Maria (Marajjah)......blir inte lätt detta, men kul. Så här ska det tydligen gå till.....

REGLER:
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir “tagna” ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit “tagna” och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Jag är hysteriskt vettskrämd för getingar. Dessa monster borde utrotas från jordens yta anser jag.

2. I stort sett varje gång jag lagar mat så lyckas jag med att söla ner mig. Vet inte hur jag lyckas nästan jämt, men så är det. Och förkläde hatar jag, men jag har på mig det ibland ändå.

3. Jag är kass på att stava, måste jätteofta fråga eller slå upp ett ord för att jag ska stava rätt. Och då menar jag inte ord som är jättekrångliga utan lätta ord.

4. Ofta då jag ringer till folk jag känner väl, typ mamma, mina syskon eller svärmor, så börjar jag alltid "Hej, vad gör du?"..........alltid.

5. Jag kan inte hålla koll på när folk fyller år, det är med nöd och näppe jag kommer ihåg sambons födelsedag. Barnenes har jag koll på, men andra.......nej, jag glömmer alltid.

6. Jag är nezeril-beroende. Måste använda nezeril minst 6 gånger om dagen.......inte bra, måste komma ur denna drog......


Nu utmanar jag Floowermail, Sydskåningen, SandraK, Fiafisen, Pyret78 coh Claudia79..Lycka till!

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj, vad svårt! Det får jag nog klura på ett tag...