söndag 24 juni 2007


Jaha, då är midsommar över för denna gång. Har nog varit en av dom lugnaste midsommar jag varit med om. Vi gjorde inget speciellt. Åt gott, bla dessa smarriga jordgubbar. Så naturligtvis, det godaste som finns, sill och potatis. Jag åt så jag nästan sprack.

Sen hade jag hoppats på att få en heldag vid mitt scrapparbord......men icke sa nicke. Igår (lördagen) bjöd vi hit mamma, syster My, syster Lina, hennes sambo Anders och svärmor på eftermiddasfika. Så då fick jag ju röja lite här hemma, åka och handla gott till fikat och sen gick hela den dagen. Idag (söndag) fick jag faktistk en liiiiten stund på förmiddagen att scrappa på. Resultatet finns här nere, den om barnbarn. Men sen hann inte Gunnar passa barnen längre utan jag fick ta dom och Gunnar försvann ut och grejade med nåt viktigt här på gården. Så är det att bli kär i en bonde......Så jag får väl som vanligt sitta nu, sena kvällen och scrappa lite.....

Inga kommentarer: