torsdag 21 juni 2007

Gå och lägg dig Lotta!

Nä, nu måste jag gå och sova lite.......lilla Tuva vakanar väl i ottan som vanligt och Gunnar jobbar natt så han kan inte ta henne imorgon bitti. Så jag får ta mig i kragen nu och gå och lägga mig. Imogon är det ju midsommar åxå, såååå gott det ska bli med sill och potatis. Finns inget godare, mums.
Sen hoppas jag faktiskt på lite regn, kanske inte imorgon tråkigt på midsommar, men på lördag och söndag kanske. Så kanske Gunnar för en gång skull kan ha barnen en hel dag så jag får ett litet break från barnen lite. Har haft dom på "heltid" läääänge nu. Och även om barnen är det bästa jag vet, så måste man komma ifrån dom lite ibland. Så nu i helgen är det Gunnars tur att ha dom och gärna fixa middag och så samtidigt (fast det är nog bara önsketänkande...) så kan jag ägna mig åt annat. Och vad tror ni då jag tänker på.........just det.......scrappa. Det var lääääänge sen jag satt och scrappade på dagtid. Det är sånt jag får syssla med på sena kvällar och nätter.

Nä, nu är klockan för mycket i alla fall.

God natt och sov gott......det ska jag göra:)

Inga kommentarer: